torek, 23. junij 2015

Ovojnica voščilnica za najboljšo mami

Za mamin rojstni dan sem pripravila kar dve različni ovojnici voščilnici. In sicer sem ovojnico kot tako delala zdaj prvič. Prvo bom predstavila tukaj, drugo vam predstavljam v novi objavi skupaj s knjižnim kazalom.
Z veseljem ovojnico voščilnico dajem na ogled v CRAFT-alnici, kjer poteka 136. IZZIV: Nekaj novega, nekaj starega, saj sem se igrala s starimi šablonami, ki sem jih združila z novimi tehnikami, motivi. Kar je novo tukaj: izdelava ovojnice, štampiljka rokice, ki uprizarjajo motiv masaže, relaksacije (čeprav jo imam že kar precej časa, sem jo sedaj uporabila prvič), sidro, lističi z napisi, zamotana vrvica. In staro oziroma že večkrat videno na mojih izdelkih: rožice, perlice, šablona številk (Najlepši par), pentljica.
Ker sem tudi tukaj ustvarjala v družbi nožkov iz Najlepšega para, jo dajem na ogled tudi tam, v mesečni galeriji.

6 komentarjev:

  1. O, koliko lepih in domiselnih detajlov si dodala na kuvertico! Zelo lepo si jo izdelala. Za mamo samo najboljše. :-)) Super si združila novi izdelek s starimi in novimi dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno kuverto si ji naredila in všeč mi je, ker je polna lepih detajlov :-))
    Hvala, ker ustvarjaš z nama v Craft-alnici ... Srečno

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep papir si izbrala in ti napisi naredijo piko na i.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo zgovorna je tvoja kuvertica ;) in lepo narejena!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa kuverta, še posebaj mi je všeč odtis malih ročic <3.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  6. Super si kombinirala novo in staro, ter pripravila zelo lepo kuvertico za mamo - se ve, da za njih samo najboljše :)!

    OdgovoriIzbriši