petek, 13. marec 2015

Velikonočne škatlice

"Velika noč naj vam prinese:
- notranji mir
- v srcu srečo
- telesu zdravje"

Končno je prišel čas, da vam predstavim svoje prve velikonočne škatlice. Za osnovo sem izbrala karton različne barve, nanje pa z različnimi scrapbook papirji lepila kvadratke ter dodajala različne pomladne in praznične detajle. Na takih škatlicah si lahko daš duška in jaz sem se kar lepo igrala z barvami, metuljčki, rožicami, pa tudi zajček se je prikradel na eno izmed škatlic in je izpadel tako ljubko, da ga bom ponovila večkrat.

Vse te škatlice so že oddane - v bistvu so se delale po naročilu (ideja je padla na dan žena in takoj naslednji dan sem se lotila izdelave ter jih odposlala v Domžale). Nadaljevala bom z nekaj svojimi idejami, vzorci, pod prstki pa bodo nastajale tudi že naročene. 
Mi je všeč, da se je ta ideja tako prijela ;)

Škatlice so primerne tako za pirhe pa tudi za manjše čokoladice, saj sem krogec zalepila s folijo, v notranjost škatlice pa dodala še travo, da pirhec ne bo na trdem ;)

Vam jih nekaj sedaj predstavim, potem pa hitro skočim še pod tuš in v toplo posteljo, saj me jutri čaka nadaljevanje izdelovanja vabil za krst svoje nečakinje - naj že zaupam, okrogla bodo. Taka ljubka kot je ona! (Bom jih čez čas pokazala).
 


 
Ker sem metuljčke izrezovala s Tininimi šablonami, ki so mi nadvse super in jih uporabljam (poleg izrezkov "Vabilo") tudi pri krstnem vabilu, jih bom z veseljem prijavila na mesečni izziv Najlepšega para.

Pošiljam vam lep predprazničen pozdravček ;)

2 komentarja:

  1. Čudovite so! Tale oblika škatlic mi je zelo všeč, pa še tako zelo lepo si jih okrasila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaninivo si uporabila obliko rex-a za darilce. Mi je prav všeč, pa še v barvak, ki kličejo pomlad ;)

    OdgovoriIzbriši